Spørgsmål og Svar

Har du et spørgsmål? Svaret kan måske findes på vores side...

 

Her finder du svaret til de spørgsmål som vores kunder oftest stiller. Her finder du også et stort antal informationer om hvordan Vegaoo.dk fungerer og om det store udvalg af produkt.

 

SPØRGSMÅL

 

I. LEVERING

 

·        Hvordan ændrer jeg leveringsadressen?

·        Hvordan laver jeg en reklamation angående leverancen?

 

 

II. PRODUKTER

 

·     Hvordan kan jeg få information om produktet?

 

 

III. BESTILLING

 

·       Hvordan svarer jeg på en autentificeringsmail?

·       Hvordan kan jeg ændre på og annullere min bestilling?

·       Hvordan ændrer jeg på min faktureringsadresse?

·       Hvordan anvender jeg min rabatkode?

 

 

IV. BETALING / TILBAGEBETALING

 

·       Hvilke betalingsmetoder tilbyder I?

·       Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?

 

 

V. RETURNERING

 

·       Hvordan returnerer jeg et produkt?

·       Hvordan laver jeg en reklamation på et produkt?

 

 

 

SVAR:            

      

I. LEVERING

      

Alle bestillinger lavet før kl. 13 på hverdage og hvor betalingen er blevet bekræftet, bliver behandlet og sendes samme dag. De bestillinger som laves og bekræftes efter fredag kl 13 sendes den følgende mandag.
 

Kunden vælger selv mellem forskellige leveringsalternativer:

 

 

·     Hvordan sporer jeg min forsendelse?

 

Har du fået en bekræftelse på at varerne er blevet sendt? Ønsker du at lave en forsendelsessporing?

For at følge din bestilling, skal du logge ind på din kundekonto på (urlurlrurl).

 

 

1.    Klik på « Min konto » og derefter « Bestillingshistorik og forsendelsessporing »

2.    Klik på pakkenummeret ved den bestilling som sagen angår.

 

Du bliver herefter sendt til transportørens side: Der får du informationen som berør din bestilling (beregnet leveringsdato, status for leverance osv).

 

 

·       Hvordan ændrer jeg leveringsadressen?

 

 Du har bekræftet bestillingen, men vil ændre leveringsadressen

 

Alle bestillinger som bekræftes sendes omgående til vores logistikcenter for at garantere at varerne sendes hurtigt ud.

Alle adresseændringer skal laves senest 30 minutter efter at bestillingen bekræftes. Vi foreslår at du tager direkte kontakt til vores kundeservice hos Vegaoo.dk, mandag til fredag kl. 9-17.

 

 

·       Hvordan laver jeg en reklamation omkring leverancen?

 

Tager din leverance usædvanligt længe? Har du brug for hjælp til at hente pakken fra udleveringsstedet? Er din adresse ufuldstændig?

Du kan sende en kontaktanmodning via formularen under rubrikken « kontakta oss»   urlrulrul

 

1.    Vælg grund til din kontaktanmodning

2.    Skriv din meddelelse

 

Vores kundeservice svarer dig indenfor 24 timer, mandag til fredag 

 

 

 

II. PRODUKTER

 

·        Hvordan får jeg information om et produkt? 

 

Har du behov for mere information om et produkt? (Materiale, dimensioner, tilbehør…)

 

Du finder information på hjemmesiden under produktbilledet.

På venstre side kan du klikke på linket« Beskrivelse ». Her finder du oplysninger om produktet. På højre side finder du den tekniske information: Tilbehør, materiale, størrelsestilgængelighed på lager, forslag til komplimenterende produkter…

 

Hvis du på trods af denne information ikke finder svaret på dit spørgsmål, kan du kontakte os på flere forskellige måder:

 

Find kontaktformularen under « Kontakt os »  

 

1.    Vælg grund til din kontaktanmodning

2.    Glem ikke at oplyse produktreferencen når du tager kontakt. 

 

Vi er også tilgængelige på telefon fra mandag til fredag mellem 9 og 17 på telefonen

 

 

 

III. BESTILLING

 

·         Hvordan svarer jeg på en autorisationsmail?

 

Har vi kontaktet dig med en autorisationsmail?

 

Ifølge de generelle vilkår for salg, bruger vi en godkendelsesprocedure, hvis formål er at forhindre svindel.Vegaoo.dk forbeholder sig ret til at kontrollere de personlige oplysninger, som kunden får, og til at tage alle nødvendige foranstaltninger til at kontrollere, at den person, hvis bank debiteres er den samme, der lavede bestillingen.
Denne kontrol kan ske i form af en anmodning om legitimationsoplysninger og / eller anmodning om hjemmeadresse og / eller anmodning om bankoplysninger. Hvis der ikke kommer svar fra klienten på denne anmodning, vil ordren annulleres automatisk uden mulighed for at klage.

  

 

·         Hvordan ændrer jeg eller annullerer jeg min bestilling?

 

Du har allerede klargjort din bestilling og bekræfet den, men ønsker nu at ændre på den.

 

Alle bestillinger som bekræftes sendes omgående til vores logistikcenter for at garantere at varerne sendes hurtigt ud.

Det er ikke muligt at erstatte, fjerne eller lægge produkter til. Det dog muligt at annullere din bestilling indenfor 30 minutter efter at bestillingen er godkendt.
Vi foreslår at du tager direkte kontakt til vores kundeservice hos Vegaoo.dk, mandag til fredag kl. 9-17.

 

 

·         Hvordan ændrer jeg faktureringsadressen?

 

Du har klargjor din bestilling og mærker inden du bekræfter at faktureringsadressen er fejlagtig.

Du har mulighed for at ændre faktureringsadressen på vores hjemmeside under « Min konto ». Klik derefter på « Ændr mine oplysninger ». Ændringerne du har lavet ændres til din følgende bestilling.

 

Hvis ændringen skal laves på den aktuelle bestilling, er det nødvendigt at kontakte vores kundeservice på telefon. Du kan fange os mandag til fredag mellem 9 og 17, + 33 (0) 4 74 95 89 30

 

 

·         Hvordan anvender jeg en rabatkode?

 

Har du modtaget fra os eller en af vores partnere, og ønsker at anvende den?  

Du har en rabatkode. Hvis din bestilling opflyder vilkårerne for koden, kan du anvende den sådan her:

1.    Skriv din rabatkode ved feltet « Angiv rabatkode her »

2.    Klik derefter på « OK »

 

 

 

IV. BETALING / TILBAGEBETALING

 

·         Hvilke forskellige betalingsmetoder findes der?

 

Du ønsker at bekræfte en bestilling, men vil gerne vide hvad dine betalingsmuligheder er!

 

De to hovedbetalingsmetoder er:

 

Bankkort:

Visakort, Mastercard og Electronkort accepteres i vores webshop. Maestro og American Express kan desværre ikke anvendes som betalingsmiddel. 

 

Paypal :

Betalingen sker fra Paypals side.

 

Klarna: 

Op til ca. 750 kr (100€)

 

 

·         Hvornår får jeg min tilbagebetaling? 

 

Venter du på at modtage en tilbagebetaling for et produkt eller for din bestiling?

 

Tilbagebetalingen gøres på samme metode som blev brugt da bestillingen blev lavet. Når tilbagebetalingen er godkendt, sendes der en mail til dig. En anden mail bliver sendt når oversættelsen er startet. Afsenderen er ”Jadeo France”

 

 

 

V. RETURNERING

 

·        Hvordan returnerer jeg et produkt?

 

Ønsker du at returnere et produkt?

 

1.    For at returnere et produkt, log venligst ind på din konto og klik på « Min konto », derefter vælger du « Lav eller følg en returnering»

2.    Klik på den bestilling som returneringen gælder.

3.    Kryds de produkter af du ønsker at returnere.

4.    Angiv grunden til returneringen

5.    Vælg mellem « tilbagebetaling » eller « bytte ».

6.    Udskriv listen på produkterne som skal returneres og læg den i pakken. 

 

Returneringen skal laves indenfor 14 dage fra du har modtaget bestillingen.

 

For at returneringen skal være gyldig, skal du returnere produkterne i originalpakningen inkluderet produktbladet. Det er okay hvis du har prøvet produktet en gang, men returner ikke produkter du har brugt. Produkter skal returneres i deres helhed med alt tilbehør som hører med til dragten.

 

 

Returneringen skal sendes til :

 

SHOPRUNBACK DK / Jadeo-DéguiseToi

Nordager 28

6000 Kolding

Denmark

 

 

Læg venligst mærke til at alle returudgifter ligger som kundens ansvar.

 

Af hygiejniske årsager eller helbredsmæssige grunde kan visse produkter ikke returneres og ingen tilbagebetaling eller bytte kan udføres. Produkter som omfattes af dette er tandproteser, slik, sminke (øjen-, ansigts- og kropssminke, læbestift, sminkepenne, lipgloss) og kontaktlinser.

Af sikkerhedsmæssige grunde kan vi ikke tage imod fyrværkeri og spraydåser.

 

 

·         Hvordan laver jeg en reklamation på et produkt?

 

Det gør du ved at udfylde vores kontaktformular som du finder under « Kontakt os» urlurlurl

 

 

1.    Vælg grund til din kontaktanmodning

2.    Indsæt et billede af produktet og / eller et underskrevet erklæring sammen med en kopi af dit ID-kort.
Vi svarer dig indenfor 24 timer, mandag til fredag.